Saturday, September 29, 2007

Only 4 u...

I wrote this on 6 ogos…but I keep it..sebab I rasa patut ke I luahkan?? Tah la..but I think..maybe thiz is the time..im sorry 4 the delayed…n its suppose only 4 u..but I tak kisah lah…maybe can share with others…thiz I mean the ‘surat’ that I want given to u..but I tak sanggup nak bagi…im sorry again…

What happened to me??
Aku sendiri pun tau. Macam-macam yang melanda diri ini. Masalah yang mungkin tidak dapat dinilai dari luaran..tetapi didalam pemikiran otak..sangat-sangat bercelaru…
Sumenya bergantung kepada sejauhmana aku boleh mengatasinya supaya aku boleh hidup dangan tenang dan aman damai..

Hari ni 6 ogos 2007..setahun lalu aku tahu aku berada dimana pada ketika 6 ogos 2006..masih tergambar dimana , buat apa..dan dengan siapa aku berada..rasa macam semalam semuanya berlaku..dan hari ini juga merupakan hari jadi kepada seseorang yang masih aku sayang sehingga kehari ini..

Erm…maybe dah setahun lebeh kamu berkawan..banyak kenangan pahit dan manis ketika bersama dia..tapi sekarang sumenya mungkin telah berubah..mungkin salah aku…im sorry..
Mungkin korang sume tau sape yang aku maksudkan..sape yang tau..tau la..tak perlu la aku nak mention nama dia..setahun..macam-macam boleh berubah…dan munkin perubahan itu boleh merubah segala-galanya…corak kehidupan..kawan-kawan..kerjaya..dan pelbagai lagi…
Aku pun tak tau kenapa aku semenjak dua menjak ni…sebab kesan makan ubat ker??? Mungkin..selepas kejadian demi kejadian..mungkin susah untuk aku tersenyum…dan mungkin dulu aku masih belaja..banyak benda yang boleh dibuat untuk mengisi masa lapang…dan sekarang aku telah tamat belajar..dan hanya buat apa yang patut..mungkin sebab itu jga aku jadi tak tentu arah….skarang ni memang aku tengah mencari kerja yang boleh mengisi masa lapang ku..maybe as lecturer…kerja 9-5…atau mungkin apa sahaja yang boleh aku buat untuk melupakan kisah-kisah lampau yang tidak mahu aku ingat kembali….
My life just baru nak bermula…im gonna do something..tapi tak bermakna semuanya baru…aku masih memerlukan teman-teman yang boleh memberi sokongan…

I cant being alone in thiz world…lucky I have my mum…
But I must have some one to love n to be loving…maybe I lost that in my live..
n back to 6 ogos 2006..i give some one birthday card yang aku buat sendiri…n till today…I know u masih menyimpannya..walau pun tak seberapa..memang ianya sangat berharga..i sedar tu…bukan setakat card tu sahaja..malah the relationship antara u dengan i…maybe we started as a good fwen…n I hope it still…

n maybe in thiz letter..i only nak bagi u dah lama dah..tapi tak berkesempatan…mungkin I ni jenis penakut kot…tak berani nak bersemuka…u cakap la ape u nak cakap kat i…n thiz letter is ONLY 4 U TO READ…I trust u..but tak tahu lah..it just me n u yang perlu tahu…tak payah la nak bagitau org lain…
the problem is started..maybe u pun perasan bila….n I tau u bencikan sume ni..n I tau I dah melukakan hati u..im sorry again..i tak bermaksud nak lukakan hati u..langsung tak terlintas dalam benak fikiran i…

but as I said b4….n I tak pernah bagitau sesiapa…memang dulu I ada perasaan suka kat u…but we started as a good fwen..n u pun layan I baik sangat..tak tau camner nak balas..then I started to care about u…make u happy when ur sad..n u did to me the same thing…but insie me..i know that I love u…very2 much..is not about the looks or whatever….but just about the heart.2 heart want to become 1…but ianya mungkin mustahil bagi pemikiran i…sebab were so close..n I know apa u suka..n tak suka..n I tried to fulfill apa permintaan u….n I tau u ada perasaan kat org lain…sidia..n I not even care sebab I tau itu hak u…

kenapa I tak meluahkan?? Memang banyak yang I fikir sama ada nak meluahkan atau pun tidak…dan mungkin banyak buruk daripada baik…n I just forget about it…I tak nak hilang kawan yang I sayang….sebab mungkin I tau u anggap I sebagai kawan…tak lebih dari tu…
n I rasa u pun tau..we never like cakap kasar2 ker..buat benda2 yang masing2 tak suka sebab nak jaga hati masing..n ianya berterusan dan berterusan….i menatang u bagai minyak yang penuh…I sedar tu…maybe tu harapan yang I bagi kat u..but kita tak pernah nak bincangkan hal2 yang berkaitan dengan hati dan perasaan..mungkin disitu silapnya…I pun tak tau…dan lama2 I memang anggap u kawan tanpa ingin menaruh harapan yang tinggi untu diri i…dan as fwen..tak semestinya u satu2nya kawan i…memang u paling close…n until now I cant forget bout u…even something dah berlaku In my life….
But maybe bukan setiap hari akan bersinar disinari mentari…kadang2 mendung akan datang juga….dan disimbahi oleh hujan lebat serta mungkin halilintar yang amat menakutkan…n memang tak dijangka..someone that I never even know…datang dalam hidup i..dan mungkin merubah segala-galanya…
Dan saat2 I sangat memerlukan seseorang yang dalam hidup i…dan ianya datang tanpa I sendiri menduga..i know u hate him…
N life must go on…maybe I busy dengan apa yang berlaku..n secara tidak sengaja…I mungkin terlupa tentang u…tentang kawan yang paling I sayang…

Mungkin I alpa dan masa juga macam tak mengizinkan…time tu I final..n u pulak tengah exam n balik rumah…dan semuanya terus berlaku..n berlaku……lepas final I masuk project runway….n that’s what all happened again…maybe masa tu im in love…cinta..memang mengasyikkan dan ada juga yang menyakitkan….

But now..all was gone…but I ont know what to say..u pun dah banyak berubah..i just can see it from far…so..i don’t know what to do..im totally blank…help me…but in my heart..i still remember..masa kita sama2 dulu..still n forever..maybe banyak halangan yang ade sekarang….hope u sihat…jaga kesihatan u..take care…some one must be still love u..forever…n ever..
HAPPY BIRTHDAY….

No comments: