Thursday, September 27, 2007

Can anyone plzz tell me whuz thiz boy????

semalam i lepak mcd..sec 3 shah alam...
lebih kurang time sahur pukul 2 lebih..n i teman my fwen sume makan...
n duduk depan i was thiz realy-realy 1 cute boy...ermmm dia duduk gan sorang pompuan..tengah study..n i dont think so gf dia...tah la kan...

ermm i pandang jer dia...n his very cute..
putih2..ade misai n janggut sikit...rambut stail mohawk tapi ade jatuh2 sikit...dia pakai tshirt gan track bottom...tengah study..tak tau dia budak uitm atau kolej lain...stocky2..tak kurus..tak chub..

ni pic dia boleh amek dari jauh jer...



i pun tak tau kenapa i buat cam ni?? tah la..maybe i sajer nak kenal2 gan dia..kawan2...ceceece...hehehhe n stil remember his face sampai sekarang...rasa nya dia perasan i pandang2 dia..n masa tu kawan i sakit perut nak balik..so i kena ikut dia...tak sempat nak amek no tel ke hape...

ermmmso sesiapa yang rasa kenal budak ni bagi2 la info kat i yek..or dia sendiri yang baca ni...ermm plz contact me..i just wanna be ur fwen...huhuuhuhuh

thanks....

3 comments:

mOhD^.^rAz said...

awat kabur sangat gambarnye nie???
x nampak pun saper...hehehe...

elyias omar said...

erm..
suke scanning jugak zery nie rupenya..
nway his attractive enough to atrracted anyone...

j said...

ni bukan zaman dilla ngan zul k..ni dah kire stalkin ni..leh lene saman tau! hahahah